Helgen Med tjejona!

 FÖr några veckor sedan (två var de nog) drog vi alla tjejr från klassen hem till mig flr mys och shopping! det var riktigt roligt att få spendera lite tid ensamma med dem alla. VI åkte direkt efter skolan på torsdagem efter att Anna jag och Jonna bytt om till oneppice! hahah vi käkade på donken i borlänge, lite utav tradition faktiskt! Sen va vi hemma hos  ig runt 8 om jag inte minns fel! 
 
Fredagen drog vi till västerås och 'IKEA där va vi hela dagen nästan, hem köpa godis på godisgallerian! sen badade vi BADTUNNA sjukt skönt. när det väl vart varmt :P 
 
Lördagen var vi hela dagen i stockholm, shit vad drygt de va! asroligt men som alltid blir man heeelt slut, tänkte slänga in lite bilder på vad jag hittade:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback