Sjukt trött och less!

Vaknade någon gång runt 3 med världens jävla mensverk, kom Lixom som en bomb och kunde fan inte ligga still, sitta eller sova. Låg och vred mig tills jag bestämde mig för att gå ut till bilden och leta reda på några Ipren. Tog en stund innan jag hittade några. Tröck i mig två och försökte sedan gå och lägga mig men de va lättare sagt än gjort -.-
När jag legat en stund hoppade katterna upp i sängen och ville vaknade så där låg vi mitt i natten och klappade katterna och hade de helt okej! Lyckades på nå vänster somna tillslut sjuuukt skönt!
Fan va jag hatar mensvärk altså och att Ipren tar sån jävla tid för att få nå verkan ... Död trött och slut, tack och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback