Dagen:

sitter på mitt rum och väntar på att något kul ska hända. Harre ska bli klart på engelskan så att vi kan gå till våran mattefröken och snacka matteB kursen. får se hur det blir med det.
igår var det guidefest, altså alla guider i en allt för liten lokan med lite för mycket sprit. det resulterade i att jag och 3 andra vart kvar på internatet, jävla mammig som man är kunde jag inte sova förän jag hade koll på om min "familj" levde och det gjorde dom faktiskt ´. bargarn kom hem runt 1, hjälpte honom att bära in madrassen på mitt rum så att han kunde sova, ungen kunde fan inte står. tyker det är så äckligt att se den personlighetsförändringen som uppstår med alkohol. men det är bara acceptera, tror det är nyttigt för mig att umgås md fulla människor. ville kom hem bara någon timme efter bagarn. dom hade haft roligt iaf, lite tomt på internatet när 10 av 14 är borta :P
puss och kram allihopa! hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback