Veckan i korthet

Palla veckan föresten, kommer ändå inte ihåg vafan vi gjort, skriver om jag kommer på :P tar helgen istället!
Fredag:
Engelska gjorde massa grammatiktest gick som förväntat skit, inte alls bra resultat. åkte iaf hem till älsklingen.
salem, älvdalens baptistkyrka
Kul Folk På Tåget
Lördagen Spenderades med världens bästa lotta, behövde se henne, var lite för länge sen vi snackade och bara var allmänt dumma i huvet. Tack för dagen vännen du är så otrolig. på kvällen kom bagarn till uppsala helt slut och helt borta. vart att äta och sedan gå och lägga sig
Söndagen var vi och klättrade på crux, jag ville, Ebba, och bagarn bögen. hader riktigt roligt trots att jag inte orkade ett skit men smällar man får ta :P
helgen har varit bäst!! shit vad fjortis jag låter bara så att ni vet bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback