älskling!

saknar min bättre hälft! din plats i hjärtat värker, jag saknar dig massor. Min riktiga vän, även fast vi är så olika är vi på något sätt lika. VIstt kan vi bli irriterade på varandra ibland till och med lite sura. Med det skadar inte våran vänskap som snrt firar ett helt år. Men det känns precis som om jag känt dig hela mitt liv. du förstår utan att jag säger något och du tröstar när jag behöver det som mest. du vet alltid när jag vill ha dig nära!
glöm inte att du ör så sjukt underbar, vet inte vilka ord jag ska välja, men meningen innan är det absolut starkaste för mig! och jag vill att du ska förstå att du betyder så sjukt mycket för mig! jag älskar den du är! hela dig och inget annat
tack för allt älskling! <3

Kommentarer
Lotta säger:

Jag älskar dig vännen och det vet du ! massor utav kärlek och pussar till dig! <3

2011-02-18 | 15:08:16
Bloggadress: http://lottassanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback