tröök!! eller?

namn: Emma Kristina Vallin
född: 1994-01-04
längd: runt 1,75 kanske?? 
första tanken på morgonen: hur otroligt lycklig jag är attjag har min älskling där, vädret!
sista tanken på kvällen: allt
husdjur: dammråttor och en gosedjurshund!
rädsla: allt som är nytt, valen jag gör i vardagen, allt annat också
sjukdom: adhd, allmänt störd
vad du sover i?: trosor.
piercingar: 3 st i öronen!! dock har jag aldrig örhängen däri!
civilstatus: upptagen.
favoritmat: allt jag slipper laga själv
favoritparfym: no idea!
hur svarar du i telefon?: beror på vem som ringer, annars för och efternamn
det sista någon sa till dig: det är nog den värdelösaste bild jag har sett! helt värdelös
favorit dryck: hmm... saft, rabarbersaft!
favorit drink: HB och lingondricka! (vargtass) 
favoritgodis: FRUKT
snarkar du?: japp och snackar!
hur många kuddar sover du med?: 1, kanske 2 men oftast ligger dom neranför sängen
stökigt eller välstädat?: föredrar städat men orkar aldrig hålla det städat eller för den delen städat.
om du fick väcka någon från de döda, vem hade du väckt?: Farmor, Enzzo!
snus eller cigg?: cigg.
vem saknar du just nu?: Enzzo... vet inte om någon mer lotta så klart!! 
favoritfärg: Grå och röd
vilken dialekt är mest attraktiv?: Alla!!
har du några syskon?: 2 bröder en stor och en liten
vem i din släkt pratade du senast med?: mor min! innan det pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback