Dagen

Shit vad jag älskar att bo här. inte för att jag varit så pigg på det hitills men nu känns det nice, sommarn närmar sig med stormsteg och allt känns bara gött! jag har kärleken vid min sida och det är så underbart. Varför har jag inte kommit på det tidigare? aja nu e det som det är och det är jag glad för.
Dagen då:
07,20 alarmet går, jag vaknar inte...
07,30 alarmet går och jag vaknar
går upp och inser att cissi inte är på sitt rum (altså kvar hos nisse)
går och äter frukost...
08,10 siter i cafeterian och väntar på lektionen ska börja
08,30 vi börjar dock ganska mycket försent men vem klagar??
lyssnade på en läranre (kommer fan inte på vad han heter!!)
09,30 slutar, pluggar til provet...TRÖÖÖK
10,10 går och skriver motorsågsprovet...
10,20 klar med provet hade ett fel, vilket betyder att jag har motorsågskort!!
11,40 LUNCH
12,30 resurs, chilla i solen och sitta på chatroulette.
slutade tidigt runt klockan 1 tror jag.. sen drog vi och klättrade.
fy fan vad härligt!!
SOMMAREN ÄGER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback